ریکاردو ساپینتو در شرایط سختی قرار گرفته؛ او مجبور است روی نام دو بازیکن تیم خود قلم قرمز بکشد و آنها را در لیست مازاد قرار بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدو دیالو، مدافع 27 ساله پی اس جی، که در تور آسیایی حضور نداشت و با مازادها تمرین می‌کرد، از دیروز به تیم اصلی اضافه شد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با بیان اینکه شهید علی‌وردی یک‌ماه قبل از شهادتش بر مزار خود در قطعه ۵۰ نماز خوانده بود، گفت: مزار او یکی از شلوغترین مزارهای گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بوده است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با بیان اینکه شهید علی‌وردی یک‌ماه قبل از شهادتش بر مزار خود در قطعه ۵۰ نماز خوانده بود، گفت: مزار او یکی از شلوغترین مزارهای گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بوده است.
در راستای توسعه مجازات‌های جایگزین حبس در دادگستری سیستان و بلوچستان، بازسازی و تعمیر کتابخانه شهرستان راسک مجازات جایگزین حبس شد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به روند فروش املاک مازاد آموزش و پرورش و اختصاص منابع حاصله برای ساخت پروژه‌های آموزشی جدید در پایتخت اظهار کرد: حداقل بالغ بر ۱۰ مورد از املاک مازادمان را در تهران برای فروش اعلام کرده‌ایم.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی باشگاه استقلال گفت: استقلال با احتساب خرج مازادی که در زمان مدیرعاملی آجرلو داشت، پُرهزینه‌ترین تیم در فصل جاری است.
کادرفنی پرسپولیس منتظر اعلام رسمی خط خوردن هافبک این تیم از تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ است.
درست ۲۴ ساعت پس از اظهار نظر معاونت حقوقی باشگاه استقلال درباره لیست مازاد باشگاه یکی از مسئولان این باشگاه در این رابطه، هرگونه لیست مازادی را غیر واقعی عنوان کرده و معتقد است چون لیستی وجود ندارد پس از اظهار نظر در این باره هم معنی ندارد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: زمین‌های مازادی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار دارند باید از آن‌ها گرفته شده و صرف ساخت مسکن شود.
سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمدمحبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: فعلاً حدود ۷ هزار هکتار از اراضی مازادی که در اختیار دستگاه هاست را شناسایی کردیم که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به وزارت راه و شهرسازی منتقل نکرده اند.
بازیکنان مازاد پی اس جی تحت هیچ شرایطی به تیم اول بر نمی گردند و اگر راهی تیمی دیگر نشوند، باید در تیم جوانان باشگاه به میدان بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ